Travelport sloot een overeenkomst met Air France KLM om de grootste merchandisingsoplossing van Travelport voor luchtvaartmaatschappijen, Travelport Rich Content and Branding, te gaan gebruiken. De overeenkomst is een voortzetting van de lange relatie tussen Travelport en Air France KLM. Travelport Rich Content and Branding stelt airlines in staat om hun merkpresentatie net zo vorm te geven als ze zouden doen op hun eigen websites voor reizigers, alsook om uitgebreide productbeschrijvingen en afbeeldingen te plaatsen, en optionele of aanvullende diensten aan te bieden, inclusief fare families. De tool geeft luchtvaartmaatschappijen ook controle over hoe de producten eruitzien op het scherm van de reisagent. Daarnaast kunnen luchtvaartmaatschappijen individuele bedrijven en reisbureaus voorzien van gepersonaliseerde, aangepaste aanbiedingen, evenals inclusief-prijzen of corporate negotiated fares die gemakkelijk kunnen worden beschreven en aanbevolen. Momenteel maken ongeveer 160 airlines gebruik van Travelport Rich Content and Branding. Travelport, met hoofdkantoor in het Britse Langley, is een Travel Commerce Platform dat distributie, technologie, betalingen, mobiele en andere oplossingen biedt voor de wereldwijde industrie van luchtvaart en toerisme. Met een aanwezigheid in ongeveer 180 landen, meer dan 3700 medewerkers en nog eens 1200 werknemers bij IGT Solutions Private Ltd die Travelport ondersteunt met applicatieontwikkelingsdiensten, werd in 2015 een netto-opbrengst van meer dan 2,2 miljard dollar gerealiseerd.