Nog bij Etihad Airways werd in 2015 een nettowinst van 103 miljoen US dollar behaald. Het is het vijfde winstjaar op rij voor de carrier en tevens het beste resultaat ooit. De omzet steeg tot 9,02 miljard US dollar dankzij een stijging van het aantal vervoerde passagiers en vracht. De inkomsten uit de equity partnershipstrategie bedroegen 1,4 miljard US dollar en leveren de maatschappij 5 miljoen passagiers op. Etihad Airways vervoerde in totaal 17,6 miljoen passagiers in 2015, een stijging van 18,9% ten opzichte van 2014. De groei van het aantal passagiers bleef de capaciteitsverhoging van Etihad Airways overtreffen, en overtrof ook de regionale marktgroei, die sinds midden 2014 kampt met een daling van de bezettingsgraad. Tegen het einde van het jaar bedroeg de gemiddelde bezettingsgraad over het hele netwerk 79,4%, tegenover 79,2% in 2014. De vloot van Etihad Airways groeide met 11 toestellen, met een totaal van 121 vliegtuigen tegen het einde van 2015. Met een gemiddelde vliegtuigleeftijd van 5,8 jaar is de vloot een van de jongste en milieuvriendelijkste in de industrie.